Klacht melden
Het kan natuurlijk gebeuren dat je een keer niet tevreden bent. Dit horen we graag. Dan kunnen we het voor je oplossen en onze dienstverlening verbeteren. Via ons klachtformulier laat je ons weten waar je niet tevreden over bent. In het formulier geef je aan waar je klacht precies over gaat. Zo komt je klacht meteen bij de juiste collega.
Binnen 5 werkdagen krijg je een bevestiging met meer informatie
Wij nemen vervolgens contact met je op om je klacht te bespreken. Afhankelijk van je klacht, overleggen we met andere collega’s of partners. Daarna krijg je een definitieve reactie op je klacht.
Dit kun je doen als je er met ons niet uit komt
Kom je er met ons niet uit? Dan kun je naar de Klachtencommissie Woningcorporaties regio Nijmegen. Dit is een onafhankelijke commissie. Je kunt je klacht indienen via het online klachtformulier.
Als je een klacht indient bij deze commissie, heb je altijd eerst een definitieve reactie op je klacht van ons nodig. Kom je er ook met de Klachtencommissie niet uit? Dan kun je naar de Huurcommissie.
Let op: Huur je een vrijesectorwoning bij ons? Dan kun je niet terecht bij de Klachtencommissie Woningcorporaties regio Nijmegen. Hieronder lees je waar je wel terecht kunt.
Huur je een vrijesectorwoning bij ons? Dan kun je voor een aantal onderwerpen terecht bij de Huurcommissie. Bijvoorbeeld bij geschillen over de huurprijs en gebreken aan de woning die volgens jou niet goed opgelost zijn. Bij andere onderwerpen, ga je naar de kantonrechter.
Tip: Op de website van de Huurcommissie lees je meer informatie over wanneer en hoe je een klacht kunt voorleggen aan de Huurcommissie als je een vrijesectorwoning huurt.