Klacht melden

We doen ons best om het wonen voor jou zo prettig mogelijk te maken. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze service. Laat ons dit weten. Samen bekijken we wat we kunnen doen.

Kijk bij wie je je klacht moet melden

Een klacht kan over verschillende onderwerpen gaan. Je kunt bijvoorbeeld een klacht hebben over de manier waarop een medewerker je te woord heeft gestaan of over de oplevering van je nieuwe woning.Dit soort klachten meld je bij ons.

Is de klacht voor Woonwaarts? Neem contact met ons op

Ben je niet tevreden over onze service en is de klacht voor ons? Neem dan eerst contact op met ons Contactcentrum. Dit doe je via info@woonwaarts.nl. Omschrijf je klacht zo duidelijk en volledig mogelijk. Samen bekijken we vervolgens wat we kunnen doen.

Je hebt contact met ons gehad over je klacht en je bent niet tevreden over de afhandeling hiervan.

Dan meld je je klacht aan onze Klachtencoördinator via het online klachtenformulier. Je ontvangt binnen twee weken een reactie op je klacht.

Je hebt een klacht ingediend bij de Klachtencoördinator en je bent niet tevreden met de uitkomst

Komen we er samen niet uit en blijf je ontevreden? Dan kun je je klacht indienen bij de Klachtencommissie Woningcorporaties regio Nijmegen of de Huurcommissie. Bij wie je je klacht meldt, hangt af van het onderwerp.

Klachten die je meldt bij de Huurcommissie gaan over:

  • huur, huurverhoging en huurverlaging;
  • servicekosten, kosten voor nutsvoorzieningen en de energieprestatievergoeding;
  • onderhoud en woningverbetering.
Klachten over andere onderwerpen meld je bij de Klachtencommissie.